نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10369
-
الف
+

رازهایی ناگفته در مورد « شاهرخ خان» ستاره سینمای هند

در این گزارش اطلاعات و حقایقی پنهان را در مورد شاهرخ خان بازیگر پرآوازه سینمای هند را بازگو کرده ایم.

به گزارش آی فیلم 2، زندگی بازیگران و افراد مشهور همواره از جذابیت خاصی برای مردم برخوردار بوده و دانستن اتفاقات خارج از دنیای بازیگری، برای بسیاری از مردم جذاب است به طوری که تمامی اخبار هنرمندان و بازیگران با دقت دنبال می کنند.

 «شاهرخ خان» بازیگر مشهور هندی که در سراسر دنیا و افغانستان طرفداران بسیاری دارد یکی از این افراد مشهور است که در ادامه به ناگفته هایی از زندگی این ستاره بالیوود پرداخته ایم:

1-دوستان ساعت 2، ساعت5 و ساعت 7 بامداد شاهرخ خان!

بعد از شکست فلم «صفر» که با انتقاد بسیاری روبرو شد، شاهرخ خان در یکی از مصاحبه هایش جواب های جالبی داد، شاهرخ خان این طور می گوید که برای سال های بسیاری، شب ها به اندازه کافی نخوابیده و علت آن را داشتن 3 دوست شبانه می داند که آنها را دوست ساعت 2، 5 و 7 نام گذاری کرده است.

وی ادامه می دهد که این 3 دوست شبانه اولاد هایم هستند که در خارج از هند مصروف تحصلیل اند، «سوهانا» دخترم در لندن که او را دوست ساعت 2، پسرم «آرین» در کالیفرنیا که او را دوست ساعت 5 و فرزند آخرم «آبرام» که دوست ساعت 7 نامیده ام.

شاهرخ خان می گوید بعد از صحبت با دوستان ساعت 2 و 5 دیگر خوابم نمی برد و با «آبرام» تا ساعت 7 مشغول بازی هستم و اولادهایم تمام این ساعات را برای من پر میکنند.

2- شاهرخ خان مرد درجه یک در فامیل

جدا از اینکه شاهرخ خان برای سال های بسیاری در عرصه بازیگری فعال بوده و شهرت وی غیر قابل انکار است، با وجود مصروفیت های بسیار او یک مرد درجه یک در فامیل خود است چرا که خانواده خود را دوست دارد و وقت بسیاری را همراه فامیل خود میگذراند.

3-ساخت بندر «مانگالر» توسط پدر کلان شاهرخ خان

یکی از نکات جالب زندگی شاهرخ خان اصلیت افغانستانی پدرکلان این ستاره بالیوود می باشد.

این در حالی است که پدرکلان مادری وی  یعنی «افتخار احمد» اهل مانگالر (جنوب هند) بود.

افتخار احمد به عنوان انجینیر ارشد در بندر مانگالر مصروف به ایفای وظیفه بود و سهم بالایی در ساخت این بندر در سال 1960 داشته است به طوری که که شاهرخ خان طی مصاحبه های مختلف به این مهم اشاره کرده است.

4-پدر شاهرخان از فعالان استقلال هندوستان

«میرتاج محمد خان»  پدر شاهرخ خان مبارز آزادی خواهی بود که بعدها به جنبش استقلال طلبانه مهاتما گاندی پیوست.

او دارای مدرک لیسانس حقوق و ماستری علوم انسانی بوده و به 6 زبان انگلیسی، هندی، پنجابی، پشتو، سانسکریت و فارسی مسلط بوده است.

5-نام اصلی شاهرخ خان 

سرپرستی شاهرخ خان را مادرکلانش به مدت 5 سال درشهر مانگالر بر دوش داشته است، همچنین نام شاهرخ خان که همه مردم وی را به این نام می شناسند در واقع نام اصلی او نیست، اولین نام او «عبدالرحمان» است که مادرکلانش این نام را بر روی او گذاشته اما پدرش نام شاهرخ خان را برای او انتخاب کرده است.

6-مادر شاهرخان دختر انجینیر ارشد دانشگاه آکسفورد

مادر شاهرخ خان «لطیف فاطمه» دخترخوانده «شاه‌نواز خان » از فرماندهان ارتش هند و اهل راولپندی در پنجاب (پاکستان کنونی)، به 4 زبان جنوبی هند مسلط بود.

او در آكسفورد تحصيل كرده و جزو زنان مسلمان هندی محسوب مي شد كه به این اندازه از موفقیت دست پیدا کرده بود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

عکس های «شاهرخ خان» به همراه خانواده اش+بیوگرافی

شاهرخ خان: وقتی هموطنانم فلم جدیدم را نپسندیدند قلبم شکست

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر